Yhteystiedot

Osoite: Tervahovintie 2, 67100 Kokkola. (Kartta)
Gsm: 040 3593312
Mail: info@easylifekeskus.fi


keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Hyvinvointikeskus EasyLife:ssa puhaltaa uusia tuulia :)

EasyLife on maanantaina 19.9 saanut uuden työntekijän ja tuo henkilö olen minä. Olen 26-vuotias kokkolalainen sosiaali-, terveys- ja liikunta-alojen monitoimihenkilö. Nyt minua saa sitten tituleerata hyvinvointiohjaajan nimikkeellä. Koulutukseltani olen sosionomi (AMK) ja olen työskennellyt paljon erilaisissa ohjaustehtävissä. Tämä hyvinvointiohjaajan nimike kuulostaa korvaani varsin mukavalta, sillä olen itsekin viimeiset pian kymmenen vuotta pyrkinyt koko ajan lähemmäksi tuota hyvinvoinnin autuutta. Olen liikkunut todella aktiivisesti sekä syönyt todella terveellisesti ja monipuolisesti. Parin viime vuoden aikana olen myös kokeillut erilaisia mediassa pinnalla olleita dieettejä ja harrastanut niiden myötä syvällisempää itsetutkintaa.


Ensimmäisen työviikkoni pari ensimmäistä päivää meni varsin nopeasti, sillä olen ollut täydessä työn touhussa. Tehtävänäni on ollut suunnitella ja kehittää tulevia EasyLife-hyvinvointitapaamisia, niiden kulkua ja sisältöjä. Nyt loppuviikosta pääsen, sitten vihdoin ottamaan kontakeja tuleviin ryhmäläisiimme. Joten älkää säikähtäkö, jos sähköpostiinne tulee viestiä EasyLife-hyvinvointiohjaaja Janne Huhtalalta.
Itselleni, tässä monien vaikeiden valintojen maailmassa, on tärkeää ryhmän tuki, ja uskon sen olevan tärkeää muillekkin. Joten otetaanpa rohkeasti toisiamme hihasta kiinni ja istutaan alas juttelemaan meille tärkeistä asioista!

Terveisin,
Janne Huhtala

1 kommentti:

  1. Onneksi olkoon Kokkola ja Janne! Terveisiä Tampereen Syke Liikuntakeskukselta.

    VastaaPoista